Home - PKN Heemskerk

Wij zijn een oecumenisch ingestelde protestantse gemeente. De Bijbel is voor ons de inspiratiebron. De verhalen inspireren ons om open in de wereld te staan. Iedereen is welkom, uit welke kerkelijke of onkerkelijke achtergrond dan ook, gelovig of ongelovig. In de diensten, bij de andere activiteiten en de gesprekken die wij hebben de deur staat open.

OVERVIEW

This website pknheemskerk.nl presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have explored fourteen pages inside the website pknheemskerk.nl and found six websites associating themselves with pknheemskerk.nl. There is one social media platforms linked to this website.

PKNHEEMSKERK.NL RANKINGS

This website pknheemskerk.nl is seeing a fluctuation quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for pknheemskerk.nl

Traffic ranking (by month) for pknheemskerk.nl

Traffic ranking by day of the week for pknheemskerk.nl

Classis Haarlem - Hartelijk welkom bij Classis Haarlem

De Classis Haarlem bestaat uit de PKN. Bennebroek, Heemstede, Haarlem, Zandvoort, Overveen, Santpoort-Noord en -Zuid, Bloemendaal, Aerdenhout, Velserbroek, Velsen-Noord en -Zuid, IJmuiden, Spaarndam, Beverwijk, Heemskerk en Castricum. De Classis zet zich in voor goede communicatie tussen de onderlinge gemeenten en probeert ondersteuning te bieden waar het nodig mocht zijn. Wat is een classis? Lees meer hierover op onze informatiepagina.

WHAT DOES PKNHEEMSKERK.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of pknheemskerk.nl Mobile Screenshot of pknheemskerk.nl Tablet Screenshot of pknheemskerk.nl

PKNHEEMSKERK.NL HOST

I diagnosed that a lone page on pknheemskerk.nl took six hundred and forty-one milliseconds to load. We could not detect a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider pknheemskerk.nl not secure.
46.137.92.75

I diagnosed that this domain is employing the nginx server.

Home - PKN Heemskerk

DESCRIPTION

CONTENT

This website has the following on the web site, "Met de mensen die betrokken zijn bij het bezoekwerk in de kerk hadden we een gesprek over het voltooide leven, waarover momenteel de discussie gaande is in Nederland." We viewed that the web page also said " Wat te doen als mensen het leven als af ervaren, of als de afhankelijkheid en de eenzaamheid te zwaar worden? Wat als een mens dusdanig klaar is met het leven, dat hij of zij het einde in eigen hand wil nemen? Op voltooidleven." It also said " Wij zijn een protestantse g."

VIEW SUBSEQUENT WEB SITES

Protestantse Gemeente te Heino

Welkom op de website van de Protestantse gemeente te Heino. Behandeling consideraties Kerk 2025, een stap verder. De kerk opnemen in uw testament. Wat is en was er te doen? Ds Lieke van Houte. Stichting TIMULAZU is nu officieel! Kledingbeurs ten behoeve van Timulazu. Afscheid Pastoraal werker Ellen Kolthof. Herman Slot 35 jaar koster.

Home ProtestantsHilversum.nl

In het Woord was leven en het leven was het licht voor de mensen. Op zondag 15 april zal in de Bethlehemkerk voor het eerst een Hilversumse Iona-viering plaatsvinden. Worden dit seizoen vier films vertoond over het thema Heelheid in Christus. Ds A Christ uit Katwijk.

Pakphanang Hospital .โรงพยาบาลปากพนง อำเภอปากพนง จงหวดนครศรธรรมราช

จ ดซ อ จ ดจ าง. นางสก ลกาญต ห นศร สก ล ห วหน าฝ ายบร หาร และนางพ ณวด พานทอง ห วหน าฝ ายการพยาบาล นำคณะเจ าหน าท รพ. ร วมงานว นรพ ณ ศาลจ งหว ดปากพน ง. ก จกรรมถวายเท ยนพรรษา ป 58. นพไพศาล แก วนพร ตน ร วมงาน. ฌาปนก จศพ นายกำธร มห ธน นท. และร บมอบเง นบร จาคแก รพ. คณะกรรมการตรวจประเม นการพ ฒนาค ณภาพหน วยบร การปฐมภ ม. โรงพยาบาลส งเสร มส ขภาพตำบลบ านเกาะท ง.